Czas dostawy zamówienia
Termin realizacji zamówienia w większości przypadków wynosi do 5 dni roboczych od momentu jego złożenia.
W ciągu 1 dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia otrzymacie Państwo informację, w jakim czasie zamówienie
zostanie przez nas zrealizowane.
Automatyczne przyjęcie zamówienia przez sklep internetowy nie jest równoznaczne z potwierdzeniem jego realizacji.
Informację o terminie realizacji zamówienia, dacie dostawy oraz numerze listu przewozowego przesyłki
(w przypadku przesyłek kurierskich lub za pośrednictwem pocztex-u)
otrzymacie Państwo za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie.
W związku z tym, że w niektórych przypadkach istnieje konieczność zamówienia produktów od producenta,
czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu i uzależniony jest od terminu dostawy z magazynu producenta.
W takich wypadkach podajemy Państwu orientacyjny czas realizacji zamówienia.
Koszty dostawy zamówienia
Przesyłkę na terenie Polski wysyłamy poprzez Pocztę Polska - koszt 15,00zł (przesyłka ekonomiczna)
lub 24,00zł (priorytetowa) zł niezależnie od wielkości paczki
lub kurierem InPost 10,00 zł za przesyłkę.
Usługa jest aktualna do czasu pracy firmy kurierskiej InPost.
Przy zamówieniach powyżej 300 zł wysyłka Pocztą Polską na terenie Polski gratis!!!
Formy płatności
1. W przypadku wyboru płatności przelewem na rachunek bankowy sprzedającego lub poprzez system Shoper24, PayPal lub system Przlewy24.pl,
Klient powinien dokonać płatności w terminie 3 dni. Po upływie terminu powyższego, Sprzedający może anulować zamówienie.
2. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
3. W przypadku wyboru odbioru osobistego, Klient powinien odebrać towar w terminie 14 dni.
Po upływie terminu powyższego, Sprzedający może anulować zamówienie, chyba że Klient dokonał przedpłaty na rachunek bankowy Sprzedającego, zapłaty przez system Shoper24, PayPal, PayPo lub Przelewy24.
4. Sprzedający spełnia świadczenie w terminie do 5 dni roboczych. Przez spełnienie świadczenia rozumie się dostarczenie towaru do Klienta lub poinformowanie o możliwości jego odbioru w siedzibie Sprzedającego, w zależności od sposobu dostawy wybranego przez Klienta.
5. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby towary w Serwisie pokrywały się z bieżącymi stanami magazynowymi Sprzedającego. W przypadku niedostępności całości lub części towaru objętego zamówieniem, Sprzedający niezwłocznie zawiadomi o tym Kupującego i w przypadku dokonania zapłaty ceny przez Kupującego zwróci mu całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.
6. Dostawa towaru możliwa jest na następujące sposoby: poprzez odbiór osobisty w siedzibie Sprzedającego; poprzez przesyłkę kurierską InPost; za pośrednictwem Poczty Polskiej.
7. Dostawa ograniczona jest do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
8.Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.
9.Sprzedający oferuje następujące formy płatności:
przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego;
w gotówce;
przez system Shoper24
przez system PayPal;
przez system Przelewy24.
przez system PayPo
w systemie ratalnym mBanku
Zawsze możesz zapytać o swoje sprawy dzwoniąc lub pisząc sms-a na numer:
+48 724 200 030